Promovarea Facebook Ads – 10 sfaturi de urmat

Folosita eficient, promovarea Facebook Ads poate aduce rezultate semnificative pentru afacerea ta. Totusi, administrarea unei campanii Facebook nu este atat de simpla cum pare la prima vedere. De aceea, ti-am pregatit 10 sfaturi de care trebuie sa tii cont pentru orice campanie pe care o desfasori.

1. Profita de targetarea granulara oferita de platforma Facebook

Principalul punct forte al campaniilor de Facebook Ads il reprezinta metodele foarte specifice de targetare a audientei. Publicul caruia i te adresezi poate fi selectat in functie de interese , nivelul de educatie, statusul relational, cartile preferate etc. Pentru ca reclamele Facebook Ads sa fie cat mai relevante, alege cu atentie caracteristicile audientei tale.

2. Foloseste datele pe care le ai deja

Daca detii contactele a cel putin 100 de persoane, poti crea audiente personalizate folosind adresele de mail sau numerele de telefon ale clientilor deja existenti. De asemenea, poti construi audiente formate din utilizatori care ti-au vizitat site-ul sau au folosit aplicatia ta pentru mobil si le poti utiliza ulterior in Campanii de Retargetare prin Facebook Ads.

3. Pastreaza o parte din buget pentru testare

Chiar daca esti multumit de campania ta, nu uita sa investesti o parte din buget in cercetare. In acest mod, descoperi publicuri noi, mesaje la care audienta actuala raspunde mai activ sau pur si simplu urmaresti tendintele publicului tau tinta.

4. Construieste campanii Facebook Ads diferite pentru fiecare audienta

Daca ai cumparatori cu interese si grupe de varsta diferite, targeteaza fiecare categorie de public in parte, pentru a testa care dintre ele iti aduce rezultate mai bune. Astfel, vei putea lua decizii informate si vei concentra bugetul asupra categoriilor care aduc profit.

5. Include un indemn la actiune direct si usor de inteles

Utilizatorii au nevoie de un imbold pentru a indeplini o anumita actiune. In plus, acestia trebuie sa stie ce se asteapta de la ei atunci cand ajung pe pagina de destinatie. Cu cat indemnul este mai descriptiv, cu atat rata de conversie va fi mai ridicata. Profita de butoanele de indemn disponibile pentru reclame Facebook Ads precum „Cumpara”, „Afla detalii”, etc.

6. Activeaza “Povestile Sponsorizate”

Cand un utilizator interactioneaza cu pagina sau cu postarile tale de pe Facebook prin comentarii, aprecieri, etc., actiunea sa atrage dupa sine o „poveste” in News Feed. Acesta este generata in mod natural, dar cel mai adesea se pierde intre numeroasele noutati din News Feed. Optand pentru “Povestile Sponsorizate”, alegi sa platesti pentru ca respectivele povesti sa fie vazute de prietenii celor interesati de produsele/serviciile tale.

7. Testeaza „Ofertele Facebook” pentru a capta atentia utilizatorilor

“Ofertele Facebook” sunt aplicatii folosite in special de magazinele online si functioneaza pe un principiu asemanator cu cel al reducerilor sub forma de cupoane. Scopul principal este fidelizarea clientilor si cresterea vanzarilor. Respectiva oferta ajunge in News Feed-ul utilizatorilor pe care pagina ii atinge in mod organic sau prin promovare Facebook Ads. Ulterior, fiecare utilizator Facebook care cere o astfel oferta publica automat pe peretele sau si in News Feed-ul prietenilor un anunt legat de acea promotie.

8. Alege cu atentie imaginile folosite in reclamele Facebook Ads.

Evita sa folosesti fotografii cu o calitate redusa sau pentru care nu ai drepturi de utilizare. Cauta imagini cat mai reprezentative pentru reclamele tale si nu le copia de pe Google Images. Daca nu esti un brand faimos, nu este recomandat sa folosesti vizualuri care contin doar logo-ul organizatiei.

9. Activeaza urmarirea conversiilor

Nu poti optimiza o campanie daca nu stii exact ce rezultate aduce fiecare actiune. Astfel, pentru ca bugetul sa fie investit eficient, trebuie sa activezi codul de urmarire care te ajuta sa inregistrezi date si in acest mod sa ajustezi rentabilitatea investitiei.

10. Analizeaza rezultatele si optimizeaza campaniile Facebook Ads

Daca ai implementat diferite tipuri de reclame, audiente si ai activat codul de urmarire pentru inregistrarea conversiilor, urmeaza analiza datelor, bineinteles, dupa ce ai inregistrat suficiente informatii relevante. Daca nu te descurci sau esti nesigur cu privire la pasii de urmat, specialistii SEMSphere iti stau la dispozitie. Contacteaza-ne!

Solicitați o cotație gratuită

Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile să-și crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte poziții chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Articole asemanatoare

Abonați-vă la newsletter-ul nostru!