Utilizatorii ofera pe profilul lor de Facebook informatii de baza, precum unde locuiesc, ce varsta au, dar si informatii ce vin in urma comportamentului lor in reteaua sociala (apreciaza pagini, fac parte din grupuri, sunt interesati de diverse lucruri). Astfel ca, numarul de utilizatori nu este cel care face din Facebook o platforma unica de promovare, ci posibilitatea de a livra reclamele catre publicul dorit, in functie de caracteristici prestabilite.
De ce Facebook Ads?
- 7,2 milioane utilizatori pe Facebook in Romania
- 5 milioane de oameni activi zilnic
- 2.7 milioane activi zilnic pe dispozitive mobile
- utilizatorii verifica News Feed in medie de 14 ori pe zi
- 73% folosesc Facebook de pe mai multe dispozitive (mobil, desktop, tableta)
Promovarea prin Facebook Ads este potrivita pentru:
- cresterea expunerii brandului
- anuntarea de evenimente
- promovarea unor oferte speciale
- obtinerea de clienti noi
- generarea de leaduri
- urmarirea cu reclame a celor ce au facut diverse actiuni pe site (de exemplu, au adaugat in cos si nu au finalizat comanda) si transformarea lor in clienti
In functie de obiectivul campaniei se va alege un public tinta, astfel incat bugetul sa fie utilizat cat mai corect.
Unde plasam reclamele?
Reclamele sunt vizibile pe profilul de Facebook al publicului tinta pe partea centrala a paginii (numita News Feed), pe partea dreapa (Right Column) si in rezultatele cautarii tot in partea dreapta.