Servicii Facebook Ads
Suntem proactivi, transparenți și ne adaptăm în orice situație!
Vizibilitate în online
Creșterea expunerii brandului tău în rețeaua de socializare Facebook
Trafic de calitate
Obținerea de vizite în site de către utilizatori interesați de produsele / serviciile tale
Atragerea și obținerea de clienți noi
Creșterea numărului de clienți: o rată bună de conversie
Rezultate imediate
Directionarea anunțurilor către un target precis de utilizatori. Obținerea de rezultate într-un timp foarte scurt
Beneficii ale promovării prin Facebook Ads:
Suntem proactivi, transparenți și ne adaptăm în orice situație!
Partener Certificat Google
12 ani experiență în (publicitatea) online
Oferim servicii complete de marketing online
Campanii de marketing online premiate
De ce să ne alegi?
- Iți analizăm business-ul pentru a-l înțelege cât mai bine
- Stabilim strategii personalizate în funcție de obiective
- Setăm conturile de promovare (Google Ads) și tracking (Google Analytics)
- Implementăm campaniile
- Analizăm și optimizăm campaniile
- Generăm rapoarte lunare
- Interpretăm rapoartele și oferim recomandări
Nu ne rezumăm doar la recomandarea campaniilor de Facebook Ads potrivite, setarea și optimizarea lor. Acestea reprezintă doar câteva etape pe care le bifăm în procesul de promovare în online. Pentru a obține rezultate favorabile trebuie avute în vedere și pagina de business și site-ul web (dacă există).
Analizăm conținutul Paginii de Business din punct de vedere al informațiilor prezentate (conținutul postărilor, imaginile/videourile folosite) și al interacțiunilor utilizatorilor cu pagina (engagement), îndeosebi cu postările. Oferim recomandări, iar atunci când se dorește creăm și conținut atractiv.
Nu trecem cu vederea nici peste shop-urile online. Produsele trebuie să fie prezentate corect, cu informații cât mai relevante.
La rândul său, site-ul reprezintă un element important în promovare. De aceea, îți analizăm site-ul din punct de vedere al funcționalității, prezentării informațiilor, designului (să fie adaptabil pe toate device-urile: smartphone, tabletă, desktop) și al arhitecturii (să fie User-Friendly). Oferim recomăndari pentru creșterea performanței.
Folosim tool-uri diverse pentru analiza informațiilor, înțelegerea comportamentului utilizatorului, verificarea funcționalității site-ului:
- Data Studio
- Uptime Robots
- Hotjars
Campanii pentru creșterea vizibilității
Campanie de tip Reach
Afișarea reclamelor cât mai multor utilizatori cu o anumită frecvență pentru o creștere a gradului de cunoaștere a brandului.
Campanie de tip Brand Awareness
Afișarea de reclame utilizatorilor care prezintă mai multe șanse să și le amintească. Creșterea vizibilității brandului în platforma socială Facebook.
Campanii pentru creșterea engagementului
Campanie de tip Page Like
Afișarea de anunțuri utilizatorilor pentru creșterea aprecierilor la pagina de business.
Campanie de tip Events Response
Afișarea de anunțuri utilizatorilor pentru promovarea evenimentelor, strângerea de participanți și vânzarea de bilete
Campanie de tip Post Engagement
Afișarea de anunțuri utilizatorilor pentru creșterea interacțiunii cu postările.
Campanii pentru creșterea traficului / generarea de lead-uri / mesaje
Campanie de tip Trafic
Afișarea de anunțuri pentru a genera trafic către site sau a crește numărul de utilizatori care accesează aplicația.
Campanie de tip Lead Generation
Afișarea de anunțuri pentru a genera clienți potențiali printr-o modalitate foarte simplă, completarea direct în platformă a unui formular, denumit și „formular instant", cu datele lor de contact.
Campanie de tip Messages
Afișarea de anunțuri cu scopul de a convinge potențialii clienți să intre în conversație cu business-ul tău prin intermediul Messenger-ului.
Campanii pentru creșterea conversiilor
Campanie de tip Conversion
Afișarea de anunțuri cu scopul de a determina utilizatorii să realizeze acțiuni de conversii pe site-ul tău, în aplicație sau în Messenger (completare de formular, instalare aplicație, achiziție, apel etc.).
Campanie tip Catalog Sales
Afișarea de anunțuri ce conțin produsele pe care vrei să le promovezi sau vinzi pe Facebook. Pentru a putea fi folosite, produsele sunt inserate într-un catalog. Poți crea diferite cataloage pentru produse (e-commerce), hoteluri, zboruri, destinații, vehicule etc.
Campanie tip Store Traffic
Afișarea de anunțuri cu scopul de a obține creșterea traficului în magazin/ele tale fizice, precum și a vânzărilor din acestea. Acest lucru este posibil dacă locațiile magazinelor tale sunt adaugate în Facebook.
Campanii pentru vizionări de conținut video
Campanie de tip Video View
Obiectivul campaniei este de a obține un număr cât mai mare de vizionări ale anunțului tău video.
Campanii de Retargetare
Campanie de tip Remarketing
Afișarea anunțurilor către utilizatorii care au interacționat cu pagina de Facebook (postări, evenimente, videoclipuri) sau cu site-ul, însă nu au realizat nicio acțiune de conversie, având scopul de a-i convinge să devină clienți.
Campanie de tip Remarketing Dynamic
Afișarea anunțurilor dinamice (prezentarea automată a produselor relevante încărcate în catalogul de produse) către utilizatorii care au interacționat cu pagina de Facebook sau cu site-ul, însă nu au efectuat nicio acțiune de conversie.
Campanii pentru inslatarea de aplicații
Campanie de tip Apps Installs
Afișarea de anunțuri cu scopul de a convingie cât mai mulți utilizatori să instaleze și să interacționeze cu aplicația ta.
Nu ești familiarizat cu tipurile de campanii ce pot fi create în platforma Facebook Ads?
Consultă lista de mai jos pentru a descoperi cât de utile sunt pentru a îndeplini obiective precum:
- Creșterea vizibilității în rețeaua socială Facebook
- Creșterea vânzărilor
- Creșterea numărului de clienți potențiali
- Creșterea traficului pe site
- Creșterea interacțiunii cu pagina de business
- Creșterea numărului de instalări de aplicații