
Google Ads
Suntem proactivi, transparenți și ne adaptăm în orice situație!
Campaniile Google Ads sunt SOLUȚIA potrivită atunci când iți dorești:
Rezultate imediate
Direcționarea anunțurilor către utilizatorii care sunt interesați / fac căutări legate de produsele sau serviciile tale.
Trafic de calitate
Afișarea anunțurilor relevante pentru persoanele interesate de produsele și serviciile tale.
Rată de conversie ridicată
Traficul Google Ads are o rată bună de conversie pentru majoritatea categoriile de site-uri.
Vizibilitate in online
Creșterea gradului de cunoaștere și acoperire a afacerii sau Expunerea produselor/serviciilor tale pe Google și pe site-urile partenere va contribui la creșterea notorietății brandului
Targetare precisă
Un nivel mai ridicat de precizie în comparație cu căutările organice sau formele tradiționale de publicitate
Alege promovarea prin Google Ads și:
- Obții un răspuns mai rapid din piața de la potențialii clienți
- Plătești doar pentru rezultatele obținute
- Utilizezi informații precise
- Poți urmări, analiza și testa campaniile
Dorești să te promovezi prin platforma Google Ads? Rezultatele obținute din campanii nu te mulțumesc?
Suntem proactivi, transparenți și ne adaptăm în orice situație!
Partener Certificat Google
12 ani experiență în (publicitatea) online
Oferim servicii complete de marketing online
Campanii de marketing online premiate
De ce să ne alegi?
- Iți analizăm business-ul pentru a-l înțelege cât mai bine
- Stabilim strategii personalizate în funcție de obiective
- Setăm conturile de promovare (Google Ads) și tracking (Google Analytics)
- Implementăm campaniile
- Analizăm și optimizăm campaniile
- Generăm rapoarte lunare
- Interpretăm rapoartele și oferim recomandări


Recomandarea campaniilor Google Ads potrivite, setarea și optimizarea lor reprezintă doar câteva etape pe care le bifăm în procesul de promovare în online.
Nu este suficient doar focusul pe campanii pentru a obține rezultate bune. Site-ul joacă un rol foarte important, de aceea analizăm site-ul tău din punct de vedere al funcționalității, designului (să fie adaptabil pe toate device-urile: smartphone, tabletă, desktop), informațiilor și arhitecturii (să fie User-Friendly). Oferim recomandări pentru creșterea performanței!
Folosim tool-uri diverse pentru analiza informațiilor, înțelegerea comportamentului utilizatorului, verificarea funcționalității site-ului:
- Data Studio
- Uptime Robots
- Hotjars

Campanii în Rețeaua de căutare (Search Network)
Campanie de tip Search
Afișarea de anunțuri text atunci când un utilizator folosește termeni (cuvinte cheie) referitori la produsul/serviciul tău în căutările pe Google sau pe site-urile partenerilor din Rețeaua de căutare Google. Licitarea se face pe cuvintele cheie targetate. Plata reprezintă costul/click. Anunțurile sunt customizabile.
Campanie de tip Search DSA
Anunțurile din campaniile de tip Dynamic Search Ads (DSA) sunt direcționate pe baza site-ului tău. Google identifică termeni legați de titlurile / expresiile utilizate frecvent în site, alege o pagină de destinație și generează titluri pentru anunțurile care ulterior vor fi afișate în Reteaua de căutare.
Campanie de tip Search RLSA
Retargetarea utilizatorilor (prin liste de remarketing) care au ajuns pe site-ul tău, însă l-au părăsit fără să realizeze vreo acțiune de conversie: achiziție, completare de formular, apel etc. În momentul în care acești utilizatori vor efectua o nouă căutare în Google, anunțul tău se va afișa.
Campanii în Rețeaua de display
Campanie Display
Afișarea de anunțuri grafice direcționate în Rețeaua de display Google (site-urile partenere, Youtube, Gmail, aplicații mobile) pe baza unor segmente de public cu interese/afinități pentru anumite produse/servicii, subiecte, caracteristici demografice, destinații de plasare etc.
Campanie Display – Gmail
Afișarea de anunțuri în Gmail în partea de sus a paginii în filele Promotii și Social din mesaje primite. Unele dintre aceste anunțuri au format extensibil. Direcționarea se face pe baza unor segmente de public interesate de anumite produse/servicii, demografice sau cu interese similare.
Campanie Display - Smart Display
Afișarea de anunțuri grafice direcționate automatizat în Rețeaua de display Google (site-urile partenere, Youtube, Gmail, aplicații mobile). Targetare dinamică a clientilor potențiali - utilizatorii cu cele mai mari șanse să genereze conversii.
Campanie Remarketing Display
Afișarea de anunțuri grafice în Rețeaua de display Google (site-urile partenere, Youtube, Gmail, aplicații mobile) pentru utilizatorii care au ajuns pe site-ul tău și nu au realizat o acțiune de conversie: achiziție, completare de formular, apel etc. Se folosesc liste de remarketing populate cu utilizatorii care au ajuns pe site.
Campanie Remarketing Dynamic
Afișarea de anunțuri grafice dinamice în Rețeaua de display Google. Recomandată pentru magazinele online (site-uri de e-commerce). Funcționează pe baza listelor de remarketing populate cu utilizatorii care au ajuns pe site-ul tău, dar l-au părăsit înainte de a realiza o acțiune de conversie: achiziție, completare de formular, apel.
Campanie Shopping Ads
Campania este destinată comercianților / deținătorilor de shop-uri online. Folosește informațiile despre produsele pe care doriți sa le comercializați pentru a afișa anunțurile în Rețeaua de căutare și de display Google. Anunțurile au un format special și conțin date despre produse.
Campanie Video YouTube
Afisarea anumitor formate de anunturi video pe YouTube, pe site-urile si in aplicatiile partenerilor din Rețeaua de display. Directionarea pe baza unor criterii pe care trebuie sa le indeplineasca utilizatorii: interese/afinitati pentru anumite produse/servicii, subiecte pentru care arata interes, site-uri pe care le frecventeaza, caracteristici demografice etc. Anunturile trebuie sa fie incarcate pe YouTube pentru a putea fi folosite.
Campanii pentru aplicatii
Afișarea de anunțuri optimizate automat, referitoare la aplicații în Rețelele de căutare, display și partenerii Google, în YouTube, Google Play, Google Discover. Obiectivele fiind ori de instalare a aplicației, ori de generare de acțiuni în aplicație de către utilizatori.
Campanii Discovery
Afișarea de anunțuri vizuale mai complexe unui număr mai mare de utilizatori în timp ce navighează în YouTube (feed-uri și secțiunea Watch Next), Gmail sau în Google Discover, în căutarea de produse și servicii noi.
Ne mândrim cu rezultatele obținute pentru clienții noștri!
Contactează-ne
Intră în legatură cu un consultant
