Cum te poți promova în rețelele sociale?

Rețelele sociale reprezintă una dintre cele mai rapide și eficiente modalități de conectare cu publicul țintă. Anunțurile în rețelele sociale pot fi foarte profitabile dacă sunt alese în funcție de obiectivul vizat.

Campaniile create in rețelele sociale și respectiv anunțurile din rețelele sociale utilizează la maximum toate informațiile pe care utilizatorii le au înregistrate in platforma folosită, pentru a le oferi conținut cât mai personalizat posibil și, ca atare, oportunități de conversie.

Din ce în ce mai multe companii încep sa folosească anunțurile din rețelele sociale. Posibilitățile de a ajunge la audiența dorită sunt numeroase. Rețelele de socializare sunt un canal de publicitate incredibil de profitabil și versatil, care oferă posibilitatea de a construi o campanie de facebook ads specifică pentru a satisface o gamă largă de obiective, la costuri relativ scăzute.

Ce sunt anunțurile in rețelele sociale?

Înainte de a prezenta diferitele tipuri și exemple de anunțuri din rețelele sociale, să analizăm ce sunt, modul în care sunt construite și de ce sunt importante.

În fiecare zi sunt publicate peste 500 de milioane de postari pe Twitter, peste 300 000 de fotografii încărcate și aproximativ 4 milioane de acțiuni pe minut pe Facebook. Având în vedere aceste date, cum putem scoate în evidență campaniile de publicitate pe social media? Cum putem convinge un utilizator să dorească să dea click pe anunțul nostru?

Designul anunțurilor in rețelele sociale

Cum sunt create campaniile în rețelele sociale? Ce imagini și text sunt folosite, în ce context funcționează și care este strategia pe care o urmărim?

Pe alte platforme digitale, utilizatorii sunt deja “pregătiți” să treacă prin procesul de conversie, datorită faptului că aceștia au ajuns pe website după ce au cautat cuvinte cheie specifice. Cu ajutorul anunțurilor în rețelele sociale, prezentăm produsul nostru utilizatorilor care fac parte din publicul nostru țintă, dar care nu cunosc neapărat marca noastră sau nu se gândeau să cumpere produsul.

De aceea, în publicitatea în rețelele sociale întâlnim strategii foarte diferite atunci când analizăm publicul țintă vs anunțuri sau conținutul organic vs. conținutul plătit. Tonul masajului, conținutul în sine și comportamentul utilizatorului sunt diferite în fiecare situație.

  • Pentru a obține vizibilitate maximă pe Facebook e recomandat să se folosească imagini cu contrast și culori puternice, cum ar fi portocaliu, galben sau roșu, care diferă foarte mult de culorite folosite in platforma.
  • Asigurați-vă, de asemenea, ca nu exagerațî cu folosirea filtrelor care pot diminua intensitatea și mesajul transmis.
  • Un alt aspect important este să vă asigurați că toate elemente din imagine se încadrează corect – textele să fie complet lizibile și să evitați suprapunerea elementelor care acopera părți importante din imagine.
  • Dacă oferiți reduceri, acestea pot fi incluse în imagine, folosind resursele sau culorile pe care utilizatorii le asociază cu reduceri sau vânzări, cum ar fi roșu pentru prețul anterior și verde pentru prețul redus.

 

Tipuri de anunțuri în rețelele sociale

În ceea ce privește rețelele sociale, care este modalitatea optimă de a investi în publicitate? Pentru a lua aceasta decizie, trebuie să vă gândiți la locul în care puteți găsi publicul țintă, tipul de campanie dorit și modul în care puteți utiliza aceste informații pentru o investiție optimizată a anunțurilor. Vă prezentăm mai jos un scurt rezumat al anunțurilor sociale în rețelele sociale cu cele mai mari baze de utilizatori:

  • Anunțurile pe Facebook. Facebook este rețeaua socială cu cea mai mare bază de utilizatori din lume, care oferă o platformă de publicitate foarte solidă și flexibilă. În afară de faptul că are o audiență foarte mare, are avantajul de a fi extrem de vizibilă și de a oferi opțiuni multiple și detaliate de segmentare, de la detaliile demografice până la audiențe similare cu actualii tăi clienți.
  • Anunțurile pe Instagram. O rețea socială extrem de vizibilă, în care utilizatorii sunt înclinați să aprecieze o cantitate mare și variată de postări. Pentru a profita la maximum de potențialul Instagram, găsiți niște exemple de publicitate Instagram pe care doriți să le urmați și să vă concentrați asupra optimizării imaginilor și videoclipurilor.
  • Anunțurile pe YouTube. Publicitatea video pe YouTube este o forma mai apropiată de publicitatea tradițională, de la TV. Profitați la maximum de potențialul său pentru a vă spune povestea publicului potrivit.
  • Anunțurile pe LinkedIn. Această platformă are o bază de utilizatori care aduce o soluție de publicitate pentru cei care doresc să ajungă la o audiență corporatistă, de tip B2B.

Pentru a putea alege pe care dintre rețelele de socializare online prezentate să îți promovezi afacerea, trebuie mai întâi să înțelegi tipul fiecăreia, caracteristicile și opțiunile pe care le oferă fiecare platformă în parte. Toate acestea te vor conduce către realizarea obiectivelor de promovare pe care ți le-ai setat.

Competitorii tăi sunt deja prezenți pe canalele sociale.

Tu ce mai aștepți?

Hai să discutăm despre obiectivele tale!

2020-10-13T12:10:16+03:00