Campanii Google Ads in reteaua de display

Prin campaniile de continut este asigurata prezenta reclamelor dumneavoastra pe site-urile partenere Google. Astfel, prin concentrarea corecta asupra publicului targetat de catre afacerea dumneavoastra, domenii conexe vor promova produsele sau serviciile dumneavoastra.

Targetarea contextuala (folosind cuvinte cheie)

Reprezinta identificarea semantica a continutului paginilor si afisarea anunturilor care se potrivesc cuvintelor cheie introduse, respectiv temei. Targetarea audientei dumneavoastra se face in functie de tema cuvintelor din grupul de anunturi create.

Sistemul va determina tema comuna a tuturor cuvintelor din grupul de anunturi si va afisa automat anunturile pe pagini care au aceasta tema.

Targetare pe placementuri (site-uri)

Targetarea pe plasamente din Google Ads permite afisarea reclamelor pe siteurile sau chiar paginile pe care doriti. Partea cea mai frumoasa este ca aproape toate siteurile de business din Romania permit afisarea de reclame prin Google Ads.

Folosind aceasta metoda de targetare avem marele beneficiu al promovarii prin Google Ads si anume plata se face doar pe click, in timp ce daca am cumpara spatiu publicitar direct pe aceste siteuri costul ar fi mult mai ridicat.

Mai mult decat atat, putem filtra publicul dorit pe baza de cuvinte cheie, demografice, locatie sau chiar pagina specifica.

Avantaje:

  • Control maxim al site-urilor pe care se afiseaza anunturile
  • Se poate seta un bid (CPC) la nivelul destinatiei de plasare

Aceasta este o solutie ideala pentru targetarea de nisa cu precizie.

Targetare pe subiecte (categorii de site-uri)

Putem selecta, de asemenea, ca reclamele dumneavoastra sa fie afisate in functie de subiectele siteurilor ce sunt vizitate de audienta target.

Targetare demografica

Prin targetarea demografica puteti alege cui vor fi afisate reclamele dumneavoastra in functie de sex si varsta. De exemplu, aveti un magazin online de haine destinate femeilor cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani. In acest caz, nu este nevoie ca reclamele sa fie afisate tuturor utilizatorilor, ci doar publicului tinta. Astfel ca, vom alege afisarea anuntului doar pentru sexul feminin cu varsta intre 25 si 34 ani.

Varsta si sexul userilor care vizualizeaza anunturi se identifica pe baza comportamentului de navigare (site-urile vizitate).

Solicitați o cotație gratuită

Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile să-și crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte poziții chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Articole asemanatoare

Abonați-vă la newsletter-ul nostru!