Campanii Google Ads in reteaua de cautare

Canalele de vanzare web sunt in foarte stransa legatura cu vizibilitatea pe motoarele de cautare. Promovarea prin campanii Google Ads reprezinta modalitatea principala de generare imediata a acestei vizibilitati.

Peste 90% dintre utilizatorii de internet folosesc motorul de cautare Google pentru a cauta produsele si serviciile ce corespund bugetului si nevoilor lor. Cei mai multi dintre acestia considera primele rezultate ca fiind cele mai relevante pentru cautarea lor, in ordinea descrescatoare a afisarii lor. Cu fiecare pozitie sau pagina inferioara, increderea si interesul lor scad. De aceea, pentru a ajunge in primele rezultate este nevoie de o strategie de promovare puternica, de investitie considerabila de resurse si timp.

Google, ca si celelalte motoare de cautare, returneaza doua tipuri de rezultate pentru aceeasi cautare a unui utilizator (internaut): rezultatele naturale (SEO) si rezultatele platite (anunturi platite Google, inserate intr-o campanie Google Ads – acest tip de campanie mai poate fi intalnita si sub denumirea de campanie de link-uri sponsorizate Google).

Rezultatele platite (anunturi platite Google) sunt afisate separat / distinct de rezultatele SEO in paginile Google de raspuns (rezultate Google).

Pe langa prezenta in prima pagina Google, reclamele dumneavoastra vor fi afisate si pe siteurile de cautare partenere (ask.com, amazon.com etc) si pe proprietatile Google (Google Gmail, Youtube, Google Finance, Google Book Search etc).

Puteti decide:

  • mesajul reclamei – de exemplu, vreti sa comunicati o oferta speciala, un anume beneficiu etc.
  • cautarile la care va aparea reclama (de exemplu numai la expresia „rate credite” sau la toate expresiile care contin „credite”). Cuvintele cheie sunt folosite de sistem pentru a potrivi anunturile la o cautare
  • cautarile dintr-o anumita zona (de exemplu numai din Romania) sau pe o anumita limba
  • bugetul zilnic (în functie de numarul de vizitatori dorit)

Targetarea audientei pe reteaua de cautare

  1. Targetarea se poate face pe motorul de cautare Google si pe partenerii din reteaua de cautare. Nu pot fi targetati doar partenerii din reteaua de cautare
  2. Targetarea se mai face si in functie de dispozitiv, astfel:
    • computere si laptopuri
    • dispozitive mobile cu browsere complete
    • dispozitive tableta cu browser complet
  3. Targetarea geografica: putem selecta teritorii, regiuni, tari, orase, o raza in jurul unui punct
  4. Targetarea lingvistica: putem alege limba vorbita de clientii dumneavoastra, fiind disponibile 41 de limbi

Unul dintre cele mai importante sfaturi pe care il putem da cu privire la Google Ads este în ceea ce priveste alegerea cuvintelor cheie. Acestea sunt cuvintele care atunci cand un potential client va cauta un cuvant cheie ales de noi, va declansa aparitia anuntului dumneavoastra langa rezultatele de cautare. Alegerea cuvintelor cheie potrivite este imperativa pentru succesul campaniei. O buna abordare pentru a alege cuvintele potrivite este sa ne imaginam ceea ce am cauta, daca am fi fost interesati de a cumpara un produs sau serviciu similar cu al dumneavoastra.

Google Ads atunci cand este utilizat in mod corect poate fi o sursa mare de noi clienti pentru afacerea dumneavoastra la un pret foarte scazut.

Solicitați o cotație gratuită

Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile să-și crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte poziții chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Articole asemanatoare

Abonați-vă la newsletter-ul nostru!