Principalele tipuri de reclame Facebook

Promovarea pe Facebook va ajuta sa comunicati mesajele de marketing catre clienti noi si sa ramaneti in legatura cei deja existenti. In functie de obiectivul stabilit (trafic pe site, lead-uri, like-uri, engagement, descarcari aplicatii, etc), alegem tipurile de reclame pe care le vom implementa.

1. Reclama catre site-ul web

Este una dintre cele mai simple reclame Facebook si se afiseaza pe coloana din dreapta, prin urmare nu este disponibila pentru mobil. Trebuie doar sa alegeti un titlu, o scurta descriere si URL-ul pe care doriti sa-l expuneti.

2. Reclama pentru cresterea interactiunii

Este una dintre cele mai utilizate tipuri de reclame si apare in News Feed-ul publicului tinta, la fel ca postarile organice. Acest tip de reclame Facebook sunt adaptate si pentru dispozitivele mobile si pot promova website-ul companiei, o fotografie, un text sau un videoclip postat.

3. Reclama pentru cresterea traficului si a lead-urilor

Este asemanatoare cu tipul de reclama prezentat anterior, doar ca, de aceasta data, textul de descriere insoteste un link catre site si nu o fotografie sau un videoclip.

4. Reclama pentru acumulare de Like-uri

Acest tip de reclame, disponibile pentru coloana din dreapta, News Feed desktop si mobil, va ajuta in special pentru a crea o comunitate relevanta in jurul brandului. Un alt avantaj este cresterea credibilitatii firmei. Cand cineva cauta compania dumneavoastra pe Google, va gasi pagina de Facebook , drept confirmare ca sunteti o companie reala si exista si alti clienti multumiti.

5. Reclame pentru instalarea de aplicatii pentru desktop si mobil

Reclamele pentru instalarea aplicatiilor mobile sunt afisate doar in News Feed-ul smartphone-urilor. Cand utilizatorii dau click pe butonul de “Install”, se deschide imediat o fereastra pentru Google Play, App Store sau Windows Phone Store. Cum aplicatiile Facebook nu pot fi suportate de dispozitivele mobile, reclamele pentru instalarea de aplicatii desktop sunt disponibile doar pentru desktop.

6. Reclame pentru a aduce clienti la eveniment/magazin

Pentru a extinde audienta evenimentului dumnevoastra, puteti folosi “Facebook Events”. Potrivit volumului si relevantei evenimentului pe care il promovati, restrangeti audienta la persoanele care traiesc in acelasi oras sau regiune ca magazinul detinut. Pentru a crea o oferta, aveti nevoie de cel putin 50 de like-uri. O data ce oferta este live, utilizatorul care da click pe reclama va primi un e-mail continand detaliile si termenii ofertei.

Solicitați o cotație gratuită

Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile să-și crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai înalte poziții chiar și atunci când vine vorba de cuvinte cheie extrem de competitive.

Articole asemanatoare

Abonați-vă la newsletter-ul nostru!